tirsdag 2. september 2014

På helgebesøk!

Endelig er det hverdag igjen! I hele helgen var jeg hos tante og hjalp henne med å underholde storpuddelvalpen Toffee. Det har vært mest moro, men også litt slitsomt. Sånne fem måneder gamle storpuddelvalpen er faktisk større enn meg og hakket mere pågående... 
Jammen bra jeg er tålmodig og sprek! Og at ørene mine er godt festet... 
Vi har fått løpe masse i skogen og undersøkt det som er av vann og gjørmedammer... Og best av alt var at Toffee viste meg dammen i hagen hennes :) Tenk hun har en egen gjørmedam i hagen sin! Den var kul!! Tante har også dusj i hagen og det var nok lurt... 
Mye moro man kan finne på når man er to ;) 
Men da mutter kom og hentet meg søndag kveld ble jeg skikkelig glad! Borte bra, men hjemme best!! Og gjett om det blir kult å ha Toffee på besøk hos meg! Jeg har også noe morsomt vi kan finne på i hagen min, hi, hi...
Tusen takk til tante for toppers helg!!

Helgens radarpar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar